+36 1 599 9740, +36 70 339 3693 info@dericom.hu

Október első hétvégéjére a HAOSZ (Háziorvosok Online Szervezete) konferenciát szervezett, ahol az alapellátást érintő aktuális kérdések kerültek napirendre. A rendezvényen kiállítóként a DeriCom is képviseltette magát.

Az ilyen rendezvények jó alkalmat jelentenek arra, hogy az orvosok az előadók meghallgatásán túl egymással is beszélhessenek a napi problémáikról.
A résztvevők többsége egyetértett azzal, hogy javítaná a helyzetet a kollegiális vezetői rendszer ígért bevezetése, amely azonban az Alapellátási Törvény 2015-ös elfogadása óta még nem valósult meg. A kollegiális vezetők a sok problémát okozó ügyeleti ellátás megszervezésében is képesek lennének koordinálni. Ugyan ezen probléma megoldásában  a tervezett, de elhalasztott praxisközösségi rendszer kiépítése is segítene.

Hogyan segíthetjük mi, szoftverfejlesztő vállalkozásként a háziorvosok mindennapi munkáját?

NetDoktor néven olyan medikai rendszert fejlesztünk, mely a felhő alapú technológiáknak köszönhetően a szoftver frissítések, az adatmentések és az egyéb informatikai feladatok terhét leveszi a felhasználók válláról. A rendszer a legmagasabb szintű adatbiztonságot garantálja, és teljes körű GDPR megfelelést biztosít. Bővebben>> 

A kétnapos rendezvényen lehetőségünk volt az érdeklődőknek bemutatni, hogy a NetDoktorral miként tudnak rendelni akár egy mobil telefon használatával. Egy ismert telefonmárka kiegészítő eszközének köszönhetően az okostelefonukat számítógéppé alakíthatják. A készüléket monitorhoz, billentyűzethez és egérhez csatlakoztatva tökéletes munkaállomást teremthetnek. A rendszerbe bejelentkezve a teljes pacientúra adatát el tudják érni, és a munka végeztével a praxisukat akár zsebre is vághatják.

Mit tehetünk még?

A szoftverbevezetés nálunk nem ér véget az orvosi rendszer éles átadásával. Azt valljuk, hogy ügyfeleink akkor lesznek elégedettek, ha a bevezetést követően, a szoftver aktív használata során is hatékonyan támogatjuk őket, és szükség esetén a rendelkezésükre állunk.
Mivel sokkal többet ér a magunk dicséreténél, mások pozitív véleménye, ezért ezt a bejegyzést Dr. Czifra Árpád levelének egy részletével zárjuk:

„Szeretnék egy nagy piros pontot küldeni a support teamnek, akik nagyon jól végzik a munkájukat. Bármikor elérhetőek és azonnal effektív segítséget nyújtanak, ez túlzás nélkül állíthatom, hogy ritkaság. A háziorvosoknak ez nagyon fontos, hogyha gondjuk van, el tudjanak érni valakit.”